Minimaal order bedrag
In verband met prijsstijgingen zijn wij genoodzaakt een minimum orderbedrag van € 9,95 te hanteren.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Maak uw keuze op de website en voeg de artikelen toe aan uw winkelwagen.
Kies uiteindelijk voor "Bestel deze Artikelen" en vul de gevraagde gegevens volledig in.
Controleer uw bestelling en klik vervolgens op "Definitief Bestellen".
De bestellingen worden binnen 24 uur verwerkt. Na elke bestelling ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Hierin staat de complete bestelling plus de nodige informatie voor de betaling. (Bankrekeningnummer, totaalbedrag etc.)
Krijg ik een bevestiging als ik een bestelling heb geplaatst?
Na elke bestelling ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Hierin staat de complete bestelling plus de nodige informatie voor de betaling. (bankrekeningnummer, totaalbedrag etc.)
Ik heb geen bevestiging gekregen, hoe kan dat?
Het komt wel eens voor dat onze e-mails in de map "ongewenste e-mail" terecht komen. Dit kunt u voorkomen door onze e-mailadres (info@soy-wax.nl) aan uw goedgekeurde afzenders toe te voegen.
Doet u dit niet dan kan het zijn dat u onze e-mails van uw bestelling mist, omdat ze al verwijderd zijn.
Kan ik nog een artikel toevoegen aan mijn geplaatste bestelling?
Omdat wij er alles aan doen om u bestelling zo snel mogelijk te verwerken, is het niet mogelijk nog een artikel toe te voegen aan uw geplaatste bestelling.
Zo worden misverstanden en fouten ook voorkomen.
Ik heb een bestelling geplaatst maar het adres is onjuist, wat nu?
Als het door u ingevoerde adres onjuist is dan adviseren wij om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen door een e-mail te sturen naar service@soy-wax.nl.
U bent verantwoordelijk voor het ingevoerde adres, controleer dit voordat u definitief besteld.
Aanbiedingen of afprijzing
Bij aanbiedingen of afgeprijsde artikelen deze kunnen niet retour gezonden worden.
Dit is een actie met geen garantie.
Wat is de huidige levertijd?
Door de drukte is de huidige levertijd 1 tot 3 werkdagen. Als u pakket verzonden is dan ontvangt u daarover een automatisch bericht met een track en trace code.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Als u "bank overboeking" als betaalmethode kiest, houdt u er dan rekening mee dat uw bestelling pas in behandeling wordt genomen nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Dit kan enkele werkdagen duren.
Het kan wel eens gebeuren dat een artikel niet op voorraad is. Wij proberen u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte te brengen. We doen niet aan backorders. Als de levertijd van het artikel langer duurt dan dat u van ons gewend bent, dan storten we het geld terug.
Als de producten binnen enkele dagen verwacht wordt dan houden we de bestelling achter en versturen we het als de producten binnen zijn.
Wat is de status van mijn bestelling?
Status order 'nieuw'
We hebben uw order ontvangen en gaan de order zo snel mogelijk verwerken.
Status order 'in behandeling'
Uw order is in behandeling genomen, wordt verpakt en zal binnenkort aangeboden worden aan PostNL. Als je nog geen verzendbevestiging met track en tracde code hebt ontvangen dan is jouw bestelling nog niet verzonden.
Status order 'wachten op betaling'
We hebben nog geen betaling ontvangen omdat het geld nog niet is overgemaakt of doordat de betaling is mislukt.
Status order 'verzonden'
Zodra wij jouw order hebben verzonden ontvang je een verzendbevestiging met track en trace code. Wij versturen bestellingen op werkdagen van maandag t/m vrijdag.
Kan ik mijn geplaatste bestelling afhalen?
Nee helaas, het is niet meer mogelijk om uw bestelling af te halen.
Wij hebben geen winkel meer, wij versturen uw bestelling via Myparcel
Ik heb mijn bestelling geplaatst, wat nu?
Wanneer u uw bestelling plaatst, wordt de bestelling in behandeling genomen.
Onze bestellingen worden verstuurd met PostNL. Zodra wij uw bestelling aanbieden bij PostNL ontvangt u een e-mail met een Track en Trace code. Via deze Track en Trace code kunt u uw zending volgen op de website van PostNL of via de link die u van ons via de e-mail ontvangt. Na deze verzendbevestiging wordt uw bestelling binnen 1-2 werkdag bij u afgeleverd.
Wanneer uw bestelling is verzonden door Soy Wax maar u heeft deze nog niet ontvangen kunt u het beste 2 tot 3 werkdagen wachten. 98% van de pakketten worden door PostNL de eerstvolgende werkdag na verzending afgeleverd. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat PostNL uw pakket niet binnen 24 uur aflevert. Mocht u het pakket na 4 werkdagen nog niet hebben ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door een e-mail te sturen naar service@soy-wax.nl. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u vriendelijk uw ordernummer te vermelden.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Al onze zendingen worden aangetekend en verzonden als pakket met
my parcel/postnl
Nederland
Verzendkosten: € 6,95
Gratis verzending vanaf € 175,00 met uitzondering van de wax.
België
Verzendkosten: € 8,95
Gratis verzending vanaf € 275,00 met uitzondering van de wax.
Betaal ik altijd verzendkosten?
Nee, als het orderbedrag van uw bestelling boven de € 175,00 bedraagt dan versturen wij uw bestelling gratis met uitzondering van de wax.
Voor Belgie versturen wij uw bestelling gratis, als het orderbedrag van uw bestelling boven de € 275,00 bedraagt met uitzondering van de wax.
Wanneer ontvang ik glazen flesjes?
Vanwege de prijsstijgingen leveren wij 20 ml in plastic flesjes in plaats van glazen flesjes.
Bij bestellingen 50 ml en 100 ml blijven wij echter glazen flesjes leveren.
Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen, wat nu?
Heb je de Track en Trace code gecheckt en blijkt er dat er iets mis gaat met je pakket? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Mocht je het pakket niet meteen de volgende dag in huis hebben, kan het ook zijn dat er vertraging is.Hier hebben wij helaas geen invloed op.
Ik mis producten in mijn geleverde bestelling, wat nu?
Dat je iets mist is natuurlijk niet de bedoeling!
Mis je één of enkele dingen, dan is er iets misgegaan tijdens het inpakken. Laat ons via de e-mail (service@soy-wax.nl) weten wat er ontbreekt en stuur een kopie/foto van de pakbon mee.
Het artikel dat u mist sturen met de eerstvolgende bestelling mee of we storten het geld terug.
Melding van een niet volledige bestelling, kan uiterlijk 24 uur na ontvangst van de bestelling worden doorgegeven.
Mijn geleverde bestelling heeft beschadigde artikelen, wat nu?
Melding van een beschadigd artikel door transport, kan uiterlijk 24 uur na ontvangst van de bestelling worden doorgegeven.
Laat ons via de e-mail (service@soy-wax.nl) weten wat er beschadigd is met vermelding van het ordernummer.
Kan ik bestelde artikelen retourneren?
Soy Wax zorgt er voor dat elke klant tevreden is met zijn of haar bestelling.
Bij het retour sturen van het product is een kopie/foto van de order/factuur vereist. Retour gestuurde producten zonder kopie/foto van de order/factuur worden niet behandeld.
Melding van een beschadigd product door transport, kan uiterlijk 24 uur na ontvangst van de
bestelling worden doorgegeven.
Melding van een niet volledige bestelling, kan uiterlijk 24 uur na ontvangst van de bestelling worden doorgegeven.
Beschadigde producten worden na ontvangst niet vervangen, wij storten het bedrag terug.
Meer informatie over het retour sturen van producten vindt u terug bij de Algemene Voorwaarden vermeld op de site.
Moet ik voor het retourneren van artikelen verzendkosten betalen?
Ja, de kosten van retourzendingen zijn geheel voor uw rekening en worden derhalve niet door Soy Wax vergoed.